salut .

Har varit nere och städat i matkällaren idag. :D
Skulle leta upp min vita plastlåda som jag hade i min garderob nere på mitt rum innan renoveringen. Hittade den men böckerna jag letade efter låg inte i den :/
Men jag hittade en massa roliga saker som jag glömt att jag hade. Som fina saker som jag fick på studenten. :D

Men jag hittade min ena Salut (hej på franska) bok iaf. Fast det var bok nr2 men det ska nog gå iaf. Ska ha med mig den till Johnnie på torsdag så att vi kan plugga lite franska innan vi åker till Paris :D

Har varit på vattengympa idag med Elin fast det blev inte så mkt vattengympa eftersom instuktören var sjuk så vi hoppade runder på korvar ist. Men kul var det. Elin sprang dock och trillade i duschen innan vi skulle in så hon hade lite ont i svanskotan :/

Fick mitt friskvårdskort av Kicki idag. :D så nu blir det träning till 100%. Wohooo... Bodystep och vanlig step here I come. Nu ska jag få en fiiiin fin rumpa ;P

Har även fått reda på att jag och Jerry vann stegräknartävligen i februari :D vet inte vem som gick flest steg men tror det var Jerry men vi vann båda två i vilket fall :D Undra vad vi får för pris :D

Nu ska jag forsätta att titta på Svenska Hollywood fruar :D


XOXO // Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0