vi va så fina .

Blev att jag åkte hem till Pierre och snackade lite. Pirre bjöd dessutom på fika.. :D Mumma
Det var skit kul att träffa honom igen. Kom fram till att vi inte träffats sen i augusti när det var Joddla på Karsefors. Usch dessvärre va jag inte så nykter.. haha

Vi satt och pratade om vad vi gjorde nu och vad vi vill göra i framtiden, vi tittade på balbilder/video samt student bilder/video. SÅÅÅ kul. Oj va vi va fina på balen asså. :)
En dag jag ALDIRG kommer att glömma. Den var kul.

Var hos Pirre i ca 1½ timma sen körde jag till badet och mötte upp Elin och så var det vattengympa som stod på schemat. Efter vattengympan så bastade vi lite sen åkte vi hem till Elin och spelade lite PS sen tittade vi på en inspelning av en teater Elin gjorde när hon var liten.

Tina ringde och frågade om jag ville komma inom en runda och det var ju klart. Så efter att jag vatt inom jobbet  en runda efter Elin så körde jag hem till Tina. När jag kom till Tina så pratade jag i tele men hon var inte mkt bättre, hon satt i tele hon med. Så de första 5min jag var där satt vi och pratade i tele... haha Å jisses amalia. Inte räcker det med 1 utan de ska vara 5. hahaha

Fortfarande lite ont i benen. Hoppas det e bättre imorgon. :/

     

XOXO // Michelle


Kommentarer
Postat av: Carolin

Balen vad underbart att se de bilderna :)

2010-03-09 @ 08:55:58
URL: http://purpleredhockey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0