fruktcocktail .

Jobbat hela dagen idag 7-16.30. Åkte sen och solade lite. Det var skönt. Hem sen för att äta lite snabbt och så vidare till träningen.

Vi var många idag och det var KUL. Tror vi var 16st... :D Stor eloge till alla i laget som var och tränade idag.
Imorgon så är det match mot Laholm. Det ska vi kul. Ska spela på Glänninge Park. Matchstart 19.00.

Efter träningen så duschade jag och några till sen så hade vi lite möte i klubbstugan med frukt och MER. :D
När jag kom hem så hade pappa precis fixat klart lite fruktcocktail med vaniljvisp.. Mumma :D

Är ledig imorgon men inte kommer man få sova. Gubbarna som ska komma och ta bort ojletanken kommer runt halv 8, 8. Ööööö jobbigt. De kommer hålla ett sånt JÄVLA väsen. De ska ju dela på tanken så att de kan plocka ut den. Såga isönder plåten... :( Ingen sovmorgon för min del.. Buhuu

Har tämt resten av det som låg i tvättstugan så att de har fri väg där igenom. Tankrummet är nämligen innanför tvättstugan och vägg i vägg med mitt sovrum :/

Ska träffa Sandra imorgon vid 13.30. Ska prata lite tupperware och fika. Fika funkar alltid. Fika är alltid gott. fika gillar vi. Sandra jobbar ju på KnutJöns med så hon har nog med sig fika därifrån. Mumms

Allt är städat på mitt rum nu förutom att det för tillfället ligger en massa rena kläder i min säng och i soffan. Vart ska jag göra av allt. Det får inte plats.

Imorgon kommer Älsk hit :D och Cobra har han med sig. :D:D Henne har jag inte träffat på EVIGHET. Ska bli så mys att ha de här. Saknar dem mega mkt.

Nu ska jag titta på True Blood som jag missade igår. :D






XOXO // Michelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0