hes .

Jävla hals asså.  usch va detta e trist. Halsen blir bara värre och värre. What to do?
Har både ätit honung och druckit te. Får hoppas att det är bättre imrogon och att jag inte får hosta. :S

Idg efter jobbet så gick jag inom turistbyrån för att säga hej. Det var bara stackars Tomas där. Elisabeth är tydligen i Italien och Carro var på lunch.
Tomas ska bara jobba där tills den 4/6 och det är ju nästa fredag. Vad tomt det kommer att bli utan honom. :( Han ska flytta ihop med sin tjej i Oslo. Men men vi får försöka överleva utan honom. Sen så finns ju Facebook. haha

Har inte alls tid att bli sjuk. Ska ju jobba hela fredag + att jag ska köra och hämta Andrés frack eller vad det nu e han har hyrt sen ska jag till min Kusin Luke på lördag dag som ska fira att han fyllt 15. På Lördag kväll ska jag på inflyttningsfest hemma hos Janne och Gutt i deras nya place i Laholm. Sen så på söndag så ska André ha bal och jag har lovat att fota.

Nu ska jag nog lägga mig. True blood vr ju inte ikväll. Tydligen så var det sista avsnittet, för säsongen hoppas jag. Lite snopet för här satt jag och väntade på det :(

Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0