ingen vinst .

Blev inte att jag plockade undan kläderna. Åkte hem till Emma ist och fikade. :D Så mkt roligare tykcte jag. Blev bjuden på kakor och te. Vi körde en runda till Korg och Slöjd ladan i Nordanå och köpte en pressent till Dan och Sara. Fiiin.

När jag lämnat Emma hemma så körde jag hem till Sandra för att snacka tupperware. Där blev jag bjuden på rulltårta och te. Satt där tills jag skulle skulle åka iväg till samligen till matchen mot Laholm.

Fick börja på avbytarbänken men det gjorde inte så mkt. Hade ganska kul där med med Pettro, Ewe, Sofi och Becka. Fick vara mec och spela den sista kvarten. Kallt som fanken vr det för jag hade bara kortarmad och kortbyxor... Brrrr
Vi spelade bra men det bäst kom i slutet. Vi måste få till det där bästa lite tidigare under macthen. vi förlorade med 2-1.

Nu är jag hemma och Älska och Cobra är osså här så nu ska vi titta på Stockholm boggie.

Ha det fiint.

XOXO // Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0