innan 8 .

Pappi kom in och sa hejdå när han åkte innan 8 i morse. 8.20 så hör jag att det är en gubbe utanför mitt rum. " det vr på kullagatan va?, och ingen skulle vara hemma?"
Sen försvann han.. Hörde sen efter att litet tag att gubbarna började bär ner lite vertyg och dyligt.
Insåg då att jag inte skulle få mer sömn så jag klädde på mig tog datorn under armen och gick upp.

Hela huset vibrerade när de sågade isönder tanken. Lite störande ljud när man försökte titta på tv. Men men. 9.30 typ så packade de ihop och åkte. Så nu har vi ett rum till att fylla med saker. hehe Vilket behövs mega mkt. Suss har ju en hel lägenhet, 3a, som ska tömmas.

Medan gubbarna konkade där nere så låg jag och tittade på Vakna med the voice. Sen lite Alla älskar Reymond sen stängde jag tv för att titta på Merlin på datorn.

Klockan öär nu kvart i 11. Vad ska jag gör tills jag ska träffa Sandra 13.30???
Borde igentligen lägga in alla mina kläder som ligger på min soffa på rummet. Men orkar inte... Det e inte kul.
Fast jag kanske tar mig i kragen och fixar det.

Joshua Radin är bara sååå bra!

Har inte redit kommit på hur man lägger ut videos från YouTube: ;D

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0