leta leta foto .

Har försökt att övertala min tränare att flytta vårn match på söndag till förmiddagen ist för kl 16. André ska nämligen ha bal då och den vill man ju inte missa. Yasse vill ju klart osså se sin bror i fina fancy kläder. Sen så sk Marres syrra med gå på balen och det vill inte hon heller missa så, ändras inte matchen så kan inte vi tre vara med.

Vi får välla se vad Peter säger.

Vaknade flera gången intt utav att jag trodde jag hade försovit mig. Men det har man inte om man vaknar vid 2, 4 och 5. Klockan ringde vid 6.15. Trött var jag så snoozade till 6.30.
Ganska så lugn dag på jobbet idag. Men det har varit ett jävla väder. Blåst och regn.. Usch

När jag kom hem från jobbet så gick jag ner för att rota fram gamla barnbilder på André. Måste ju fixa ett plakat till honom ju. Jag hittade en del foton som jag ska visa pappa och mamma, så får vi se om något blir godkännt.

Men jag hittade även en massa bilder på mig, Simme och Yasse. Gud va söta vi var. Vilka roliga bilder. Fina minnen kom tillbaka. Hittade bilder på Lina. R.I.P. Våran kusin som dog vid 3års ålder 1991 lr 92. Jag och Lina var lika gamla.  :( Undra hur livet hade sätt ut om hon fortfarande hade levt. Massa bilder på när vi firar jul med släkten. Bilder på alla olika kompisar man haft i livet. Bilder på olika aktiviteter vi gjort osv osv :D ojoj

Nu sitter jag bara hemma och väntr på att pappa ska komma hem så jag slipper va ensam.
Saknar Johnnie gör jag men så in i bomben. Men får ju träffa honom nästa fredag.

Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0