mkt bra .

Inte en ända tablett idag. Har inte ens tittat på asken. :D
På bättringsvägen här kommer jag :D

Idag har jag nästan bara varit hemma.
Har hjälpt Suss att tömma ett skåp i vårt kök. Hade fullt med flaskor och burkar där. Tömde skåpet och körde och pantade.

Åt en god middag med pappa Suss och André. Körde sen pappi och Suss till Nadja och Siffe. På vägen hem så stannade jag till i kiosken för att se om Jill jobbade, och det gjorde hon. :)
Var i kiosken lite efter 8 så stannad kvar tills hon stängde hjälpte sen till med att städa sen gick vi hem till henne och kollade film ihop med Jimmy som väntade så snällt på att Jill skulle sluta.

Blev en liten runda till Genevad då Jills mamma och co behövde någon som kunde köra dem till Laholm. Så jag och Jill tog varsin bil och hämtade och lämnade dem. Sen återvände vi till Veinge och filmen.

Pappa ringde sen och så fick jag köra pch hämta dem med. När jg lämnat dem på Veingev. så körde jag hem och nu sk jag gå och lägga mig.

Imorgon är det Andrés studentbal. Hoppad det inte kommer regna.

Natti natt

Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0