saknar .

Jag saknar min Johnnie jättemycket. Vill bara ligga i soffan ihop med honom och mysa NUUU. Jag vill att han ska klia mig på ryggen och prata med mig så mysigt så jag somnar. ÄLSKAR
Innan har det inte varit lika jobbigt att vara ifrån honom men det blir bara jobbigare och jobbigare att inte ha honom i närheten. Kunna puss och krama honom precis när man vill.
Som tur e så kommer Älsk ner nästa fredag. <3

GRATTIS Jennie och Theo till flickan. :D Äntligen kom den lilla krabaten ut.

Nu vill jag åka upp till Sthlm och titta på flickan. Så myys.
Men ska inte upp förens den 4/6. :/

Det har gått mycket bra på jobbet idag. Det har varit mycket skratt och bra humör. Det har varit en helt perfekt arbetskväll. :D Dagen har, trotts att jag varit trött, gått fort.
Tror min kropp behöver salt. När vi satt och åt på jobbet idag så åt jag taco chips och jag kunde knappt sluta. Det var så gott med salt. Min kropp kanske behöver salt för att bli lite piggare. Så detta ska jag testa i helgen.
Men vem vet det kanske bara är psykiskt. Hmmm ? Det återstår och se.

Nu ska jag kolla på True Blood som jag missade igår.



Natti Natt

XOXO // Michelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0