tänker .

tänker tänker tänker. Tänk vad mycket man tänker varje dag. Tänk vad mycket det bli i veckan. Men tänk då hur mycket tänkt det blir på 1 år, eller under ens livstid.. Det är något att tänka på.

Men livet är bra nu. Skulle bara säga det. 

Jag är nöjd, glad, kär, älskad, rädd, spänd, nyfiken, lycklig, arg, dålig, bra, söt, ledsen, road, rolig, vilsen, hetsig, villig, jag är helt klart min själv.

Imorse när jag skulle köra till jobbet, vilket var vid 6.50. Jag körde förbi min ena grannes hus 6.50, och där i rabatten så ligger hon och rensar. 6.50 på morgonen..ojoj duktigt 


Ett stort GRATTIS till mamma Christel som fyller år. Grattis grattis.


XOXO // Michelle

Kommentarer
Postat av: Mamma Christel

Tack söta Michelle!!

2010-05-04 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0