turisten idag .

Har varit på turistbyrån idag och jobbat 9.45-15.15. Det var kul. Fick ju jobba ihop med den nya turistchefen Reino. Han var rolig. Carro var osså där idag. Men hon är ju där alla dagar. hehe ;)
Vi hade lite kaous mellan 10-12 men efter 13 så var det mer än lugnt.

Wiky ringde idag när jag skulle sluta på turistbyrån. Det var trevligt. Hon ville att jag skulle köra in till henne, men eftersom jag skulle ner och jobba på jobbet så kunde jag inte de. Det var synd. Hade med velat äta kulglass i solen. Får bli en annan dag.

Sen var det ju ner till vanliga jobbat 15.30-21.30. Där har det varit ganska så lugn ikväll. Har haft å göra men bara lagom mkt. Har hunnit med att titta på Så ska det låta. :D

Efter jobbet så åkte jag inom Lagadiskot. De var sista diskot innan sommarn. När de skulle städa så satt jag på scenen och tjatade på dem. Det var kul :D stackars simon och oscar. menmen ;)

Nu har den lilla flickan fått ett namn osså, Eleonor ska hon heta. så gullit.

Nu ska jag sova för imorgon ska jag träffa Janne innan jag ska jobba 15-21.30.

Natti Natt

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0