vatten högar .

Mådde inte så jättebra igår tror jag hade feber.
Jobbade 7-13.30. Var sedan hundvakt hos Suss. Suss passar nämligen valpen Dogge, Winston som han heter nu, för att hans nya familj är på semester. Suss skulle vara barnvakt till Theo nere i Skåne så ville ha hjälp med valpen och Wilma. Orkade dock inte göra så mkt. Var så himla trött. Var ute med hudarna en runda sen la jag mig på soffan och höll på att somna. Lite efter 4 så kom Suss hem och vi satte oss vid datorn och kollade lite saker till resan hon och pappa ska göra nästa vecka. Pappa fyller ju 50 på onsdag så ska han få en resa utav Suss men han vet inte vart de ska åka. Jag vet :)

Efter det så la vi oss i soffan med ostbågar och ahlgensbilar och kollade på Biggest looser, Ugly Betty och DH. :)
Sen körde jag hem och la mig i soffan hemma. Vilket jag kankse inte skulle ha gjort. Höll på att somna. Johnnie ringde och vi pratade en snabbis.

Bestämde med Tina att jag skulle vara hos henne idag vid 11 men när jag vaknade idag så var kl.10.50. Oups. Men tydligen så behövde jag sova.
Men jag hoppade upp klädde mig, åt, gjorde mig i ordning och körde så att jag var hos Tina 11.40. Ganska bra ändå tycker jag ;)

Vi hade pratat om igår att vi skulle åka ut och ha picknick idag, för vi ville inte in till Halmtad för vi skulle inte göra av med massa pengar, men det tyckte inte vädret. Regn. så vi bestämde oss idag att vi skulle åka en runda till GeKås. Det var blött och där var en massa vattenhögar ivägen som Tina trampade i ;) Tinas fina påhitt. Ja visst ring mig när du ser någon lägga vatten på hög. Hahaha

Det var kanske inte den bästa platsen vi kunde hitta om vi inte skulle göra av med pengar. haha Jag hittade en hel del filmer, en finjacka, ENTLIGEN, en massa shampo, lite saker till Johan till festen och sen lite krims. Blev 1600. Inte göra av med pengar. :S Hade varit billigare att åka till Halmstad. Men men kul hade vi iaf.

Efter GeKås körde vi inom mamma och kollade på kisungarna och hälsade på syrran. Såååå söta kisarna va.

Har mått bättre idag. Inte varit lika hängig men ändå lite trött i kroppen. Mamma tjatar om att jag ska gå och kolla mina blodvärden så får nog göra det.
Nu ska jag iaf gå och borsta tänderna och sen nana.
Ska nog osså försöka få tag på Älsk. Har inte pratat med honom idag.

Natti Natt

XOXO // Michelle

Kommentarer
Postat av: Tinus

Hahah nu sitter jag och skrattar för mig själv

2010-05-17 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0