vinst X 2 .

Wohooo.. Det var match igår mot Knäred men eftersom jag var på Andrés bal så kunde inte jag vara med. Inte heller Yasse. Men de vann. :D

Hade match idag med och detta mot Astrio. Jag var inte med på denna matchen heller. Vet inte redit varför men var inte med på laguppställningen. Kanske va lika bra det. E ju fortfarande hes. Men iaf så vann vi igen :D 2-0 ble de. YASSE gjorde mååååål :D Hejja henne.

Kan inte vara med på tränigen på torsdag för att vi ska ha personalfest och inte heller på måndag för då e jag i Sthlm. Får bra hoppas på att jag får sluta lite tidigare på torsdag nästa vecka så att jag kan vara med då.

André kom hem helskinnad :D Sånt gillar vi. Han hade haft grymt kul. Bästa dagen i hans liv sa han. Det e så det ska vara tills nästa, "det var min bästa dag i mitt liv" dag kommer. ;)

Saknar min Älsk så mkt nu så att jag får ont i magen. Det e så långt tills på fredag men ändå inte. Får hoppas på att dagarna går fort.

Pappa åkte imrose med tåget till Skövde. Han skulle göra något konstigt där. Typ utbildning lr föreläsning. Han kommer hem igen imorgon kväll.

Det e bara tråkiga saker på tv ikväll. :(
Nu börjar min hals irretera mig så måste nog göra någor åt det.

Har lärt mig något nytt idag men just nu kommer jag inte ihåg vad det va ;) haha

Haa de

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0