40års gille .

Träffade Björn igår ju. Innan dess så var jag inom en runda på Turistbyrån och hälsade på och bad om ett anställningsbevis. Jag var inom Kommunal och snackade lite med dem och så var jag inom Näckrosen. Tråkigt nog så fick jag bara träffa Pia och Katarina men att träffa dem två var kul. :D Fick skickat iväg ett mejl till Kicki också om att jag behövde en massa anställningsbevis från henne med.

Jag och Björn gick lite runder i Laholm och kollade i affärer. Var inne hos Tim en runda på Euronics och snackade med. Var iof till och med en snabbis inne hos Sandra på LnutJöns.

Efter det så körde jag ut till Emma och fikade lite och var ute och lekte med hundarna. Eller vi lekte inte så mkt vi försökte mest att akta oss så att vi inte blev nersprungna för hundarna hade race i trädgården.

Efter det så körde jag hem och åt middag men pappa, Suss och Yasse innan Yasse skulle in till Halmstad igen och vi andra skulle gå på Revyn.
Pia e bara en sån ängel. Älskar henne. Hon e så kul och alla älskar att se henne på scen. Alla är duktiga i Revyn men Pia Björk är toppen bäst. :D

Revyn var i ca 2h så när vi kom hem från den så var jag ganska så trött så gick och la mig.
Hann ju med en hel del igår kan man ju säga. ;)

Idag så gick jag upp 9.30 och körde in till Laholm och köpte frukostfrallor från KnutJöns och lite saker från Torghallen. När jag kom hem från Laholm så fick pappa fixa frukosten för jag hoppade in i duschen. Efter frukosten så körde jag in till Emilia i Halmstad där jag fick lite lunch sen så gick vi en liten runda på stan.

Sen så var det bara hem snabbt som attans för att byta om och göra sig helt klar för 40års kalas i Malmö.
Det blev 2rätters middag (förrätt: Nachos varmrätt: Laxplanka, eller vilken planka man nu ville) på Hotell Svea i Svedala sen blev det kaffe och tårta hemma hos Marina. Det var så kul att träffa alla igen. Älskar verkligen min släkt, den e absolut bäst.

Som tur var så slapp jag köra varken dit eller hem. Så skööönt. Känner att jag har kört tillräckligt med bil den senaste veckan. haha

Hundarna har varit snälla hela kvällen och inte hittat på nåe hyss. Skönt de. :)

Är grymt trött nu iaf så nu ska jag sova.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0