ett litet snabbt inlägg

Oj vad jag e trött, men jag tänkte att jag skulle skriva innan jag skulle sova.

Igår efter att Johnnie var färdig med bilarna så körde vi och handlade sen körde vi hem och lagade ugnstekta rotfrukter och kotlett, såg en film och gick sen och la oss.

Idag var vi uppe tidigt. Älsk hade satt klockan på 7 men vi låg kvar till 7.30. Klockan 9 mötte vi upp Theo och lille André på Maxi i botkyrka för att slippa köra två bilar till Globen och MonsterJam.
Kl. 10 öppnade de dörrarna för Pit partyt, vilket innebär att man fick gå nere på arenan och kolla närma på bilarna och fotas med förarna och även ta en och annan autograf om man ville.

12.30 så började själva föreställningen. Filmade och tog lite bilder men har inte kollar hur de blev än så lägger ut lite bilder imorgon. Hade bara med mig den lilla kameran så bilderna blev inte så jättebra.

Vi var hemma igen vid 15.30, vi hann prata en del med grannen, flytta Hondan, leka med hundarna, upptäcka att ett träd trillat över telefonledningen så den gått av och äta en macka innan vi åkte till huset 17.30 för att visa nissanbilarna för en intressent, eller kan man kalla det så?? Någon som e intresserad av nissanbilarna!?

Körde sen hem igen och gjorde mat, blodpudding och potatisbullar. Ni måste tycka de e sååå intressant att veta vad vi äter varje dag.. hahahaha

Johnnie har idag med bekantat sig med Husky för första gången medans han väntade på att blodpuddingen skulle tina. ;) Hurraj :D haha

Nä nu snart somnar jag och e det så att det finns massa stavfel så e det för att jag e trött eller så e det för att jag stavar som en kratta.

Haa de bra

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0