fick lite gjort idag iaf .

Tittade på toppmodel sen så fastnade jag vid tv ett tag.
Men när jag väl kom loss från tv så satte jag igång spotify och massa skön musik samtidigt som jag pratade med Wiky och Tina på msn.

Wiks och jag gissa på låtar. Faktiskt mkt kul får jag säga. Man vet igentligen mycket väl vilken låt det är men när man bara får en bit text så e det inte alltid så lätt inte.. hehe

Efter att jag snackat lite med dem så dammsög jag en snabbis. Låg ganska så mkt skit i hallen vilket gör man man drar runt det i hela huset men nu e det borta. :)
Sen så slängde jag bort allt som inte var vårt från badrummet samt slängde bort gamla saker från kylskåpet.

Så det var det jag gjorde innan idag. Inte så mkt men iaf någonting.
När Johnnie kom hem så körde vi direkt ner till Moraberg för att köpa lite saker till Johnnie som han ska ha med sig till Gotland sen hem och så gjorde vi pannkakor med grädde och syld. Mumms

Vi var inte borta så länge men Trym blev tydligen snabbt uttråkad idag för när vi kom hem igen så hade han tuggat isönder två st sådanna lådor som det ligger köttfärs i, de var tomma sedan innan, och så hade han ätit upp en hel påse med godis som innehöll en del choklad. Har nu en hund som troligtvis inte kommer må så bra inatt eller imorgon. Man vet ju själv hur man mår efter att ha ätit en hel påse godis.

Efter maten och en film så började vi packa våra väskor. Tror min e färdigpackad men jag vet inte redigt. Svårt att veta vad man ska ha med sig när man knappt vet vad man ska hitta på.
Har iaf skrivit en lapp där det står lite saker på som ska packas ner imorgon.

Nu blir det sängen ska upp tidigt imorgon. Måste nog köra hemmifrån vid 7. Usch
Killarna ska åka från Tyresö vid 9 å så ska vi inom Svenska bil och hämta reservdelar till Johnnies jobb, hämta saker på jobbet sen köra till Niklas.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0