galet trött .

Nu är jag galet trött. Blev att jag stannade på Älsks jobb en hel arbetsdag utan att göra någon nytta alls. Hmm. :/
Men nu e klockan snart 4 och då slutar Johnnie.
Då ska vi åka och handla lite saker till tacos sen ska vi köra till Nyköping till Odgaardens och äta tacos, visa nya bilen och hämta Trym.

Här var en sjukt snygg bil innan idag. en Hummer. Gå in här (syskonbloggen) så kan du se en liten bild på den. Det var ingen liten bil de inte. Den ser liten ut på bilden men har tagit en bild med min mobil ska se om jag kan få in den på dator så att jag kan visa den.

Vid lunch så körde Jimmy, Johnnie och jag till en kinaresturang och käkade. Mummsis.

Hade varit skönt med en stor och skön säng nu. Jobbigt nog så ska vi köra två bilar till Nyköping så måste ju köra jag med. Trym får inte åka i den nya sen så finns där bara två säten så han skulle inte få plats ändå.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0