hem till halland idag .

Kollade film igår och gissa vem som somna!? hehe ;P

Idag e det fredag och vi ska köra ner till Halland när Älsk har slutat. Ska köra inom och lämna Trym hos Jennie först bara. Så vi e hundfria i helgen eftersom Cobra e hos Linda. :)
Då kör vi ner till mamma i Karl Gustav och sover där tills imorgon då vi ska hem till mormor på lunchbuffé för att hon fyller 70 nästa vecka. Imorgon kväll åker vi hem till Veinge och sover antagligen där tills på måndag då vi tar vårt pick och pack och kör till GeKås.
Fullsmäckad helg som alltid. hehe

Idag ska jag packa och fixa mina naglar. Inte för att jag behöver fixa naglarna men bara för att det e kul. Sen så har det växt ut lite nu så man kan göra de fina. :D
Dock så knäckte jag en nagel igår när jag pratade med Johinne i mobilen och tappade den. Den har inte gått av den har bara en spricka i sig. Hoppas den håller.

Det e sååå fint väder idag. det snöar och solen skiner. Helt underbart väder. Hinner jag så ska jag ut och fota lite sen. ;)

Nej nu måste jag börja med något om jag ska hinna. Tar ju sin lilla tid att måla naglarna. hehe

Min älskade Jokerponken som jag kommer få träffa ikväll. <3


Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0