Lördag .

Hejhopp!

Johnnie var hemma sent igår fast att han slutade 3.
Han stannade först till på Triumph för att kolla hur det gick med hojen sen körde han och handlade på Willy:s sen satt han och pratade i mobilen med en gubbe från Triumph när han var på väg hem. Han fick stanna på vägen för att motagningen blev dålig. Han pratade med denne man i 1,5h. Där hemma satt jag och väntade. Jag var ju hungrig. Johnnie skulle göra broccoligratäng.

Så ble det iaf inte. När han kom hem så satte han sig vid datorn och kollade upp vart ett paket var som han skulle ha fått hem igår. En budbil var hos oss på eftermiddagen och lämnade två paket men tydligen skulle det ha varit 3. Johnnie blev klart irriterad över detta och ringde till budfirma för att kolla upp vart paketet var. Det kunde inte hon där kolla upp. Till sist ble det wookgrönsaker och korv.

Till maten så tittade vi på Slumdog millionaire. Johnnie somnade såklart. hehe
Han såg de mesta av filmen tror jag. Han missade iaf slutet.

Nu e vi på Johnnies jobb för han hade lovat en kille att byta koppling på hans bil. Dock hade han fått fel koppling så han kan inte byta den så nu gör han klart Louises bil ist.
Efter att vi varit här vet jag inte redigt vad vi ska göra.
Kanske kommer Jennie med familje och fikar och kollar in huset.

Idag är det Växjöcupen och jag hade så jäkla gärna varit med på den. Den e såååå kul att spela. Fick ett sms från Yasmine innan att hon saknade mig där. :'(

Måste klippa ner mina naglar. :/ Trym bröt ena tumnageln när vi skulle hämta han hos Jennie sist.
Sen så bröt jag ena långfingernageln när jag backade bilen i måndags så nu får de andra med ryka.
De växer ju ut igen. Om ingen annan bli glad över de så blir iaf lille André glad. :D

Ajaa nu ska jag kolla om jag kan hitta nåe jobb.


Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0