massa mer snö kom .

Det har snöat och snöat och snöat idag. Det var mkt snö innan men nu är det ännu mer.
Maten var näst in till klar när Johnnie kom hem. Han hade varit inom och handlat med och hade då handlat hem champinjoner och cream fresh å det tänkte han ha i maten. Det blev superduper gott. Å det var jag som gjorde allt. :D Dock så hade det nog varit lite godare om vi haft ris ist för pommes men det var ju gott så det gör de samma idag. Men nästa gång så får de bli ris.

Johnnie hade med sig Cobra hem också. Det var kul. Har inte träffat henne på över 2 månader. :/ Som vi hade trott så jagade Cobra iväg katten. Hon har lite svårt att hålla sig ifrån katten. Hoppas på att hon inte bryr sig så mkt om katten sen för annars blir det jobbigt.

Var ute en runa med hundarna innan i snön. Fick ta på mig gummistövlarna för vet inte om mina nya stövlar tål snön nu innan de har blivit behandlade och mina skor var de ju inte äns talan om att ta på sig. Kan tänka att det ligger mellan 10-15cm snö nu.



Nu blir det sängen.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0