monster jam bilder .

Banan


monster bilar hoppar


en dallis bil


El toro Loco


Som sagt så blev inte många bilder så bra därför jag inte lägger ut så många.
Det fanns även med vanliga, eller ja vanliga och vanliga men, cyklar som de hoppade och gjorde trix med samt fyrljulinga och motorcyklar. :D
Det lucktade inte mumma där inne kan ja säga ;)

Nu så ska jag byta om så att jag e färdig när Jennie kommer och hämtar mig. Vi ska till Johnnies jobb för johnnie ska fixa hennes bil och han tyckte synd om mig som skulle vara ensam hemma så han frågade Jennie om hon kunde köra inom och hämta mig. :)

Har  klippt av mig naglarna nu. Så skönt. Men jag saknar mina långa naglar. Det gör Johnnie med. Han blir alltid så depp när jag klipper dem.. hehe Men det växer ju ut igen.

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0