så, då var det fredag .

Ja då var det Fredag idag då. :D

Hade lite svårt att somna igår och vaknade mitt i natten. Vaknade även när Älsk skulle gå upp, 5.30 som vid 7 hade jag fortfarande inte somnat. Jobbigt.
Vaknade sen vid 9 tiden utav att hundarna ville gå ut.

Har pratat i lite mer än 1,5h med Tina idag. Hon har två killar hemma hos sig som fixar och donar. Ett tag så försvann de. De fanns ingenstans sen så kom de fram. Var hade de varit någonstanns??

Sitter och ska försöka skriva klart mitt personliga brev idag. Detta e ju nästan värre än själva CV't.

Måste nog gå ut och gå med hundarna en runda med. Dock e det pissit väder ute. Det regnar. :(
Få bli varma kläder och gummistövlar.

Så ja då var det fredag och sen helg. Vad ska vi hitta på??
Det ända jag vet är planerat är monsterjam på söndag annars vet jag inte.

Nu går hundarna mig på nerverna så nu måste de ut.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0