skype utan cam och mick... hmm .

Emilia ringe mig innan. Kul. Vi pratade i ca 40min. Finally så har målaren kommit hem till dem och vörjat måla. Redan när jag och Johnnie var där i somras så skulle målaren "snart" komma. haha det tog sin lilla tid. Men som tur va så hade de fått en snäll och trevlig målare. Å det e ju bra.

Sen så ringde Matilda. Har varit inne på Skype nästan hela dagen å så såg jag att Matilda hade ringt eller nått sånt till mig så jag ringde upp henne. Hon e ju dock en torris. Hon har ju varken mick eller cam. haha hur ska du då kunna prata med folk på Skype. Jag fick iaf prata med henne för hon kunde både se och höra mig medans hon skrev i meddelandefältet tillbaka. Hon tyckte det var skitkul och skrattade så hon fick ont i magen.
Men till sist så ringde hon till mig på mobilen ist. Nä du Tilda köp dig ett headset med hörlurar och mick så kan vi prata genom Skype.

Funderade innan på ifall jag skulle baka muffins men har inget kul att ha i dem så har inte blivit några. Men det hade varit gott med muffins. Har ju tagit upp mina "amerikanska" muffins formar. 

Jag har gjort lite nytta här hemma idag. Jag har städat och tömt hallen på onödiga saker så nu e där fint. Jag har städat i köket och så har jag dammsugit hela nedervåning och hela trappan upp till andra våning. Jag har varit ute med soperna och så har jag även pillat lite med sakerna i sovrummet, men vet inte vart jag ska göra av alla saker så e inte klar där inne än. :/

Nu sitter jag och väntar på att Johnnie ska komma hem. Han skulle stanna över lite på jobbet idag för han skulle hjälpa Micke att byta till vinterdäck. Han har fortfarande inte hört av sig så jag antar att han fortfarande inte e på väg hem. Får se när han kommer hem.

Asså Trym är en levade gasbomb. Han går runt här och fiser hela tiden och fisarna är värre än ruttet ägg. Ööö
Tror han fiser så för att han har tuggat ben både igår och idag. Han har nämligen lite känslig mage. Ibland fiser han så äckligt att han själv flyttar sig.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Hade tänkt att jag skulle göra det när Älsk kommit hem för då hade han fått laga mat. Inte för att det e tråkigt att laga mat men ändå.

Du btw Christel lite mer än 200hk som orginal men den e tydligen lite nertrimmad. So now you know. ;)

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Christel

Nu börjar du att få lite koll.....Haha!!

2010-11-11 @ 09:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0