snöar massa massa .

Så här mycket tycker Michelle om snö??? Weeeeiiiiiiiii så kul, vill ut och åka pulka men har ingen pulka :( Sen e det roligare att vara fler. :/

Kom på nu när jag själv läste igenom min blogg. Ni kanske tycker att det e lite konstigt att jag har en bild på mig och en kille som inte e Johnnie på mitt nattduksbord (haha vilket fult namn igentligen på en möbel, nattduksbord, hahahaha). Killen på bilden iaf är det e en av mina underbara vänner nere från Halland. E redig vän som jag älskar oerhört mycket och han heter Janne.
Bakom flaskan står även en tavla på mig och mina underbara M. <3

Sen så tycker jag inte att jag behöver ha en bild på Johnnie på mitt nattduksbord eftersom jag ändå har han brevid mig i sängen. hehe :P Eller så e det för att jag inte ha en bils på Johnnie i en tavla än. :P

Igår så blev det kyckling med ris och bea. Tyckte bea'n smaka lite mysko men annars var maten god. hehe
Efter maten så gick jag med Johnnie ut, bara för att jag e så snäll, och hjälpte han med att bygga upp hans tältgarage till Hondan. Det snöade och var kallt. Tror vi var ut i minst 3h. Men nu så står fina bilen under "tak".

Kan säga att duschen jag tog när jag kom in igen var välbehövd å skön. Fick tillbaka värmen. Sen satt jag och mannen och kolla på en mysko film så blev inte sängen förens vid 12.

Mamma mina knogar har börjat spricka och jag kan inte hitta min handkräm.. :( Letade lite snabbt igår och hittade den inte. Får kanske leta lite bättre idag. hehe Och min fina änglatrumpet bara växer och växer som jag sa. Idag ska jag ställa upp den på andra våning så att den får vara lite ifred.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0