sovit 3h i natt .

Japp ner till Malmö kom vi. Vi landade vid 19tiden. Bilen och ägaren till denna stod utanför och väntade på parkeringen. vi gick ut och kollade pp bilen sen tog ägaren och Johnnie en provtur och jag gick in på flygplatsen.
Fick sitta där i 1h men som tur va så höll Tina mig sällskap på mobilen. Det var trevligt. Hon hade ju inte heller något bättre för sig än att sitta och vänta och roligare att göra det tillsammans. ;)

Johnnie kom som sagt tillbaka efter 1h och hade då köpt bilen. Så nu har han en bil till allså 6 bilar, jobb-Saaben, triumphen som är sommarbil, folkan som är en pickup (typ), två mazda som är sönder plockade och så nu Hondan som är en sommarbil. Nejdå jag har inte en biltokig karl. :P

Johnnie körde första biten till Örkelljunga där vi tankade sen körde jag de resterande 48milen. hehe
Jag var ganska så trött när vi kom hem. Var hemma runt 2.30 så har bara sovit i 3h inatt. Fick gå upp samtidigt som Älsk för skulle följa med honom till jobbet för att köra hem Saaben. Ja längre än så har jag inte kommit. Eller jag har inte ens kommit hem. Sitter kvar på Älsks jobb. haha

Ja å som det var när jag körde hem från Gbg så var det bara jag, någon enstaka personbil och en drös med lastbilar. Körde förbi 8st lastbilar som körde på rad, snacka om lååångtradare. ;P haha Jensen humor där jag.. hahaha Klockren tycker jag. ;d
Såg rätt kul ut. Bara en massa röda lampor på en lång rad.

Gick bra att köra ble lite trött när det var 20mil kvar men tog men en redbull sen så var det lungt. Satt och tuggade en del godis med på vägen. :) Var ju tvungen att göra någonting, Johnnie låg ju och sov.

Hondan var en skön bil att köra. Dock var jag ganska så spaghetti i benen efter att jag kört så länge.
Kommer upp bild på den en annan gång. Har ingen bild just nu.

Tro det eller ej men jag e inte trött. Imorse va jag iof inte mkt till människa men efter 8 så var jag ganska så levande. Dock så tror jag att jag kommer somna om jag åker hem och sätter mig i soffan.
Men jag kan ju inte sitta här hela dagen. Eller!? Vad ska jag hitta på??

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0