helgen .

Det gick bra att köra hela vägen hem till mamma. Körde i från Fam. Odgaard vid 18.30 och var framme hos mamma runt 23.30.
Jag körde hela vägen och Johnnie höll sig vaken en lite bit. Han somnade en bit innan Jönköping. Som tur va så hade vi med oss datorn och hade igång spotify hela vägen. :)

I lördags så var vi hos Mormor och Morfar på lunchbuffé. Vi firade mormor eftersom hon fyllde 70 igår 29/11.
Nästan alla var där. Det var väl bara moster Marianne som inte var där, hon var på kurs och så Simme och André som jobbade. Lilla söta Isabell som var så liten när jag såg henne senast vilket var förra året den 21/12 har blivit så stor. Hon e sååå söt. Hon satt och sjöng "lilla snigel". Söööt. :)

Efter att vi varit hos mormor så körde vi nästan direkt till Halmstad för att fira Yasse och Lollo. Vi var på Verona och åt och drack gott. Jag var nykter så körde på en stor mjölk. hehe ;P
Efter resturangen så gick vi hem till Yasse allehop. Trångt och mysigt i hennes lilla etta. :D

Å så söndag. Det var upp vid 9 för skulle bli hämtad av Tina och Tilda vid 10 för att åka in till Halmstad och bli fotad av Model Lab. När vi kom dit så var allt lite försenat pga bensinstopp eller något men det gick bra ändå. Det var dyrt men ganska så kul. Det var en trevlig dag. Hittar inte skivan med bilderna på :/ så lägger in bilderna när jag hittat den.

Efter det så var det fort hem till Veigne för den årliga adventspromenaden. :D
Yasse, Lollo, Simme, pappa, Johnnie och jag gick den. André var alldeles för bakis för att veta vad som var bak och fram eller upp och ner så han var hemma.
Tror inte att vi var så duktiga på frågorna men det var mysigt iaf. Tråkigt nog så var det mindre företag som bjöd på godsaker men några nya hade kommit till på  listan och det var bra. Blev lite glögg, pepparkakor, gröt, godis och kakor iaf.
Efter rundan så var det mat hemma på kullagatan. Gott gott.

Måndag. Johnnie ville upp vid 6 men jag vägrade så vi gick upp vid 7. Vid 8 var vi färdigpackade och påväg till GeKås. När vi kom dit så var det inte så himla mkt folk men det blev fler och fler. Vid 17 så var vi färdig handlade och ätna så då var det bara långa färden hem till Södertälje kvar.

Jag körde hela vägen till Nyköping sen så fick Johnnie köra resten.
Jag var trött redan innan vi satte oss i bilen. När vi kom till Jönköping så var jag ganska så trött men blev lite piggare. När skylten Linköping 20,6 kom så tänkte jag "skönt då kan det inte vara jättelångt till Nyköping.  När vi  kom till Linköping så såg jag skylten Norrköping 40,6. Ååå nej hade glömt den staden. Väl i Norrköping kom skylten Nyköping. 6 mil. Ööööö Men klarade det. :D

Efter att ha hämtat Trym hos Odgaard i Nyköping så var vi hemma vid 22.30. Tömde bilen på alla påsar, sen var det bara raka vägen i säng. Somnade gjorde iaf jag snabbt.

Idag så vaknade jag första gången när Älsk gick upp sen så ringde klockan vid 8. Ååå jag var inte pigg alls på att gå upp. Ville bara ligga kvar å gosa under duntäcket. Men upp gick jag. Var ju tvungen. Kl 9.30 var jag inne i Södetälje och träffade min Coach. 1h hade vi möte sen gick jag lite i stan för att kolla läget.
Påvägen hem så körde jag inom Södertälje Katthem och hämtade min halsduk. :)

Nu ska jag göra lite julfint. Köpte lite julmys på GeKås.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0