bröstcancergalan .



Människor har 1000 önskemål,men ngn som är sjuk har bara 1 önskan,att bli frisk. 97% av alla människor kommer inte att lägga upp detta på sin status. Om du är en av dom 3% som lägger upp detta på din status,om så bara för en timme! Då visar du ditt stöd för alla dom som gått bort i Cancer och för alla dom som fortfaran...de kämpar mot denna fruktansvärda sjukdom och deras familjer.


Denna text rullar runt på facebook nu. Jag har satt den på min status. Inte för att jag bidrar till något mer än att jag skänker en tanke åt alla cancerdrabbade och deras familjer men det e det värt. Det är tanken som räknas säger man men jag hoppas att så många som möjligt har köpt ett rosa band. 25kr är inte mkt pengar i din plånbok men en så stor peng för cancerforskningen. Här räcker inte tanken för att forska om cancer. Forskning kostar pengar och som sagt 25kr i din plånbok är inte mkt men för cancern så är det så mkt mer. Kom igen. Jag har själv köpt ett.

Inte för att jag har något med detta jag kommer att berätta nu men det är en så stor sak. Hur kul kommer inte detta att bli.

I fredags eller torsdags så när Johnnie ringder mig när han e påväg hem från jobbet så säger han att vi ska åka till Göteborg på torsdag för att gå på gala. Jaha tänkte jag. Bröstcancergalan säger han då. Woww tänkte jag.
Så kul det ska bli.

Vi vet dock inte än hur vi ska komma dit och hem. Kanske åka bil ihop med några andra eller tåg.

Grejen e det att Mekonomen stödjer bröstcancerfonden. Gör man en servic på Mekonomen under oktober månad så skänker de 200kr till forskningen.
Så Johnnie sitter i rosa tröja på kundmotagningen hela denna månaden. Ja månaden e snart slut men han har suttit med rosa tröja hela månaden.

Haa de

Å glöm inte köpa rosabandet band om du inte redan gjort det.

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0