dags att börja packa .

Var hemma ganska så sent igår. Kom i säng vid halv 4.
Jag och Tilda satt och kollade på filmer och spelade på King. ;)
Lite farligt det dära. Man blir lite beroende. :/

Idag ska jag börja packa lite smått. Eftersom vi e lite osäkra på vad som händer i veckan så vet jag inte vad jag ska ta upp.
Men det e lika bra att börja packa ner det man inte anväder så ofta det ska ju packas ner någon gång ändå.
Så idag är det måndag och vi får reda på vem som ska bestämma. Vill veta nuuuuu.

Ska inom Laholm sen osså på ett litet ärende.

Ja för er som inte vet vad Gormetrullar e å ni är alla i hela världen typ för det är bara Tildas familj och vännerna därtill som vet.
Jag har vetat länge att det är Tildas favvorätt men aldrig redigt fattat vad det var.
Nu vet jag. Typ.

Det är tunnbrödsrullar med sallad, smör, potatis något slagt kött (typ skinka), gormetröra (vilket innerhåller en del) och rostadlök. Så rullar man ihop brödet.
Christel jag kan inte receptet utantill men kan fråga Matilda om jag kan få det så att du kan få det. ;)

Nä nu ska jag gå på toa sen börja packa och städa.

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0