fika med killarna .

Blev att jag kom i säng halv 2 igår. Satt och spelade på nätet medans Wiky satt och pluggade.
Sen så satt jag och pratade med en turk. Har haft han på min msn i typ 1år eller nått. Igår blev han först sur över att jag inte var singel sen blev han jättesur för att jag inte ville ge ut mina systrars mejl till honom. Han sa åt mig att logga ut och ta bort han. Ja visst det gör jag så gärna. Det var ju ändå han som addade mig och inte tvärt om. Så jag blockade och tog sen bort honom på msn och så tog jag bort honom från Facebook.
Han sa att jag inte var svensk. För hade jag varit svensk så hade jag varit söt och snäll (givit ut mina systrars mejl) och jag var full och dum. Haha

Har idag varit i Halmstad med Peter och Janne och fikat på Roberts. Det var lite kul. 
Å shit vad mkt folk där var. Å lång tid tog det att fixa fram en liten sked till mig. Hmmm
Men Chai latten och morotskakan var god ;D

Jane fick ett samtal när vi var på väg hem från Halmstad. Det var en tant från Göteborg som ringde och sa att han blivit nominerad till "Årets unga ledare" på Eldsjälsgalan 2010.
Det ska direktsändas i tv4 den 30 december. :D KUL

Nu ska jag komma på vad jag ska ha på mig ikväll.. ;)

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0