min farmor ella .

Titta här då.
Kolla vem som sitter och pratar med Mona Sahlin på Nydala Café i Malmö. 

http://www.sydsvenskan-img.se/archive/00861/laxmona5704_861646a.jpg

För er som inte vet så är det min Farmor Ella som sitter till vänster i bilden och Mona är på "farmors" café. På det cafét sitter farmor och hennes tanter varje dag och det har samma bord med. E det så att någon annan stackare har tagit deras bord så står de och sirrar på dem tills de har flyttat sig.

Funderar på att åka ner till Malmö och sätta mig på cafét innan farmor kommer bara för att tetas. Inte för att farmor hade blivit arg på mig men ändå. hehe

Sitter här och kollar på film och kränger godis med Älsk, eller ja jag sitter och kollar film och äter godis Älsk har somnat. Men då e allt som det brukar. ;P
Fast idag så förstår jag honom. Han fick ju inte sovit så mkt natten till idag. Typ 2h bara.

Cobra kom inte med Johnnie hem idag. Linda skulle jobba så hon kunde inte komma med henne. :( Får se om vi kan köra inom Linda imorgon och hämta Cobra.

Imorgon för övrigt så ska vi åka till skärholmen och jag ska shoppa. Hoppas jag iaf att jag ska. Ska till Gina och prova klänningen och förhoppningsvis köpa den.
Sen ska vi inom 3 butiken där för att se vad mobilt bredband kostar å lite så.
Tele2 som vi har nu har full mottagning här fast bara GPRS mottagning så det e såååååååå segt.

Johnie slutade i tid idag men han var ändå hemma sent. Han ringde mig och frågade om ajg var klar och så för att vi skulle åka till Jennie direkt, för att det inte skulle bli så sent, när han kom hem för att hämta Trym. Johnnie var inte hemma förens vid 5. Fick ringa och kolla vart han tog vägen. Då hade han kört inom MediaMarkt. hehe
Körde iaf sen till Jennie hämtade Trym och lite saker som vi hade kvar där sen körde vi och handlade på Willy:s.

Väl hemma så lagade vi mat. Ugnstekt falukorv och pasta. Efterrätt: Godis :D

Nä tillbaka till filmen.

Natti Natt

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0