mr husky and I .

Nu har jag och Husky tagit oss en promenad i huset så nu e de mesta dammet borta ;)

Husky gillar vi. Husky e en bra vän. Husky har ett tråkigt jobb men gör det ändå. Husky är lång och smal. Husky är delvis gjord av stål. Husky har en arm av plast. Husky bor i tvättstugan. Vad är Hysky??

Var ute innan och letade upp parabolen... Mm visst. Den satt upp på taket. Ja dit når inte jag. Men nu finally funkar TV igen. Måste ha varit att Viasat hade signalfel. :)

Tråkigt nog så fick jag idag reda på att söta lilla Felix har dött. Felix e  min underbara vän Jannes familje hund :( . Det var jättetråkigt. Felix var så söt och snäll. Jag skulle ju hundnappa honom. :/ R.I.P Felix

Nu e klockan 3 och Johnnie slutar i vanligafall nu. Men han har inte ringt ännu så han har nog inte slutat än. Pga snön så viste han redan när han vaknade att denna dagen skulle bli jobbig. Alla vill nu så fort som möjligt byta till vinterdäck. Jag lider med alla verstäder. Tråkigt att det skulle komma på en fredag då alla vill hem och ha helg så fort som möjligt.

Måste ju lägga upp en bild på Marlin. Vi har katt. :D Ja iaf under tiden vi bor här.



Nu ska jag kolla lite på TV och hoppas på att Johnnie inte behöver jobba över allt för länge idag.

Husky är en centraldammsugare. ;)

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0