Natti Natt

hej hopp!

Det var superkul på träningen idag. Vi spelade Drottningfotboll :) Å lilla jag fick mest poäng idag. ;)
Foten höll hela träningen men nu värker den lite. Får se hur den e imorgon.

Imorgon ska jag jobba mellan 18-21.30 men innan dess ska jag träffa Tina.

Har lagt nere alla min kläder i en låda och två väskor. Inte så bra dock. Behöver ju kläder att ha på mig osså. ;) hehe rotade i lådan innan efter lite käder och så blev det en jävla röra. Men men det e bara ner i lådan imorgon igen för att se vad jag ska ha på mig. Ja om jag inte kan ha på mig något av det jag tvättade idag. Få se imorgon om något har torkat.

Nä nu ska jag sova.

Natti Natt

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0