provkört en bil idag .

Efter frukosten så tog det lång tid innan vi pallade göra något.
Vid 13 tiden så var vi iaf påväg till huset för att hämta lite post bla.
Påväg till huset så körde vi inom Kia motors och provkörde en Kia. En ny Kia. Den var skön att köra. Men vilken ny bil är inte de?! Iaf så var det en kul grej att göra.
Körde sen till Maxi och handlade lite saker till middagen som idag blev lasagne.

Efter middagen så var det meningen att vi skulle köra och kolla på bio men jag blev jättetrött efter maten och så hade vi kommit hem så sent om vi åkt och kollat bio så vi stannade hemma och åt godis och kolla film.
Ja och som det brukar så har Johnnie somnat. Men just nu e han vaken men han somnar nog snart igen.

Var inne på Maxi i Södertäljes hemsida för att söka jobb men de har ju så konstiga frågor. En fråga var "nämn tre kända människor som du tycker har stark utstrålning" Å vad har det att göra med att jobba på Maxi??

Varför ska det vara så svårt att söka jobb. Jag e verkligen urkass på att skriva ansökningar och CV. Tur nu då att jag snart har en jobbcoach som kan hjälpa mig med det.

Tillbaka till filmen.

Natti Natt

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0