sista dagen på jobbet .

Mammas fina nyckelskåp


I igår, torsdag, så var jag och Yasse och kollade in Nillas skola. Så  nu vet vi vart hon går och hur hennes klass ser ut ;)

Efter det så körde vi och åt pizza sen körde vi hem till Mormor och Morfar. :D
När vi kom dit så vilade Morfar så vi satte oss i trädgården och mös i solen.
Morfar kom sen ut och så satt vi och pratade ett tag sen så kom Mormor hem.

Mormor och Morfar är verkligen de bästa. Älskar dem så otroligt mkt. <3
De har även en så skön humor. Jensen humor ;)

Väntade hemma på mamma sen till hon slutade jobba så var mkt sena hemma. Kom i säng igår runt halv 1. En aning jobbigt eftersom jag skulle upp och jobba kl 7 idag. :/

Har haft rast sen 12 och ska snart tillbaka till jobbet och jobba till 21.30.
Håller på att baka en litet kaka som jag ska ta med mig och bjuda på ikväll eftersom det är min sista dag/kväll idag. :( Kommer sakna dem så jäkla mkt. De e världsbäst.

Min fot har börjat bli blå nu :/ och så gör den mer ont än vad den gjorde för någon dag sen.  :( Tror att den håller på att läka kanske. Eller???!
Det e lite jobbit att gå en längre tid på den. Aja den e ju inte det värsta just nu så jag överlever den.

Vi väntar fortfarande på svar. Vi vet så långt att på måndag så får vi veta av vem vi får svar av. Wohooo. :)
Men så seeeeeeeeeeeeeeeeegt att vänta.

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0