this is why.. .

This is why "fire is not so beautiful any more"

För lite mer än 2 veckor sedan så brann det i Johnnies hus. Huset som jag skulle flytta upp till. :(
Det hände söndagen den 26/9 och jag spelade match.

Precis innan matchen så fick jag ett sms från Johnnie där det stod "Jag älskar dig". Efter matchen så hade jag 4 missade samtal och 4 meddelanden.
Ena meddelandet vr från Johnnie där det stod "ring" och de andra var från röstblevlådan.
Kollade inte vilka som hade ringt för tänkte att det var Johnnie som ringt.
De två första meddelandena var från Elin och de andra två från Jennie.

Med. från Jennie var att Johnnies hus brann och att de var tvungna att får tag i mig.
Fick lite halft panik och ringde först till Jennie och inte Johnnie.
Jennie berättade vad som hade hänt sen ringde jag Johnnie.
När jag pratade med Johnnie så var fortfarande bandmännen där och höll på att släcka.

Baksidan av huset


Hål i taket på olika ställen

Hallen

Jag har haft så dåligt samvete över att jag inte åkte upp till honom direkt när de hände men jag viste inte hur jag skulle göra. Kände att jag bara skulle vara i vägen. Kunde ju ändå inte hjälpa till med något. Sen så hade han ju ingenstanns att bo så han bodde hos sin syster. Iof så bor han fortfarande hos Jennie, eller ja vi bor hos Jennie. Men de var mitt uppe i en flytt när de hände. Men nu jag ju iaf uppe och adressändringen är gjord och jag har flyttat men inte till huset.

Tina Wagner i mitt lag kommer här uppifrån och hennes pappas vän ska flyga till USA och vara borta ett tag och ville hyra ut sitt hus. Vi fick hans nummer och ringde. Var och tittade på huset i måndags och igår fick vi nyckeln. :)
Klas åkte tidigt imorse till USA så det var snabba ryck för våran del. En bra deal fick vi med. :D Klas blev lite vår räddare i nöden.

Nu väntar vi på om hela huset ska rivas eller om de ska återbygas precis som det var innan.

Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Idan

men gud! :( beklagar! Hoppas huset blir sig likt igen! KRAM

2010-10-14 @ 09:45:53
URL: http://idans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0