tighta jeansbrallor och hårt spända Tshirts .

Min syrras kommentar på mitt förra inlägg. ;P
Jag tyckte det var lite kul men sen så har vi lite konstig humor i vår familj.

ja det händer bara på film...UPP MED HÄNDERNA!! lotta tappar stekspaden när hon i all hast sträcker upp händerna...gubben i hörnet läckte i brallan ( han har ju svårt med sånt, stackarn ;)
den rika damen som tröstäter, tappar pizzabiten på rävpälsen hon har runt halsen, fettet droppar ner i knät och polisen e sexig fan asså med sina tighta jeansbrallor och hårt spända Tshirt =) haha....
MIN FILM ;)


Innan träningen ikväll så körde jag hem till Tilda och åt kakor och drack saft. ;) Sen så kollade vi upp en sak på eniro och sen fb. ;) haha Var lite nyfiken på hennes nya granne och nu vet vi vem det e ;).
Träningen gick välla bra förutom att det inte går så bra att sparka boll med ett fete blåmärke på foten. Det gör ont kan jag säga. Ont gör det med om någon råkar sparka på en vilket hände några gånger. Menmen det finns värre saker här i livet ;)

Blev lite Fia med knuff ikväll med. haha
Wiky, André, Tilda och jag spelade mot varandra. Omgången tog 1h. Det var verkligen No mercy på den omgången. Alla slog ut alla hela tiden och gärna när man bara hade två steg kvar till säkerheten. ;P

Nu e jag trött så jag ska sova. Ska upp kl.9 imorgon och baka muffins som jag sen ska lämna på Näckrosen som en lite present. Sen så ska jag även tömma skåpet på jobbet och lämna tillbaka nycklar. När allt de e gjort ska jag ta fram de saker som ska med upp till Nyköping imorgon, där vi kommer bo tills vi vet lite mer, så att det bara e att packa in i bilen när pappa slutar.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0