vintertid nu då .

Ja och bara för det så vaknar Johnnie kl.8 och går upp. Vilket gör att jag osså vaknar och kan inte somna om men ligger ändå kvar i sängen till 9. Å nu sitter jag här. Jobbigt tidigt att gå upp på en söndag. Å vi som inte ens vet vad vi ska/vill göra idag. :/

Blev 3,5 film igår. hehe Så kan det gå när man börjar tidigt.
Tittade bla på Min stora feta grekiska semester. Vem hur mkr semester var det igentligen. Hon jobbade ju hela tiden. hehe

Fick iaf sjukt mkt längtan till Grekland. haha var nära att skriva hemlängtan. Älskar Grekland. Måste snart åka dit igen. Skulle kunna tänka mig att bo där. Då hade jag kunnat jobba som en svensktalande guide. Nice. :D



Nu e jag mega hungrig och jag tror att Johnnie redan har ätit så jag får äta själv :(

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0