apan skrämde nästan live ur mäj .

Efter jobbet igår så träffade jag på Tina utanför mitt jobb. Hon väntade på att Tilda skulle bli färdig så att de kunde åka in till Halmstad. Eftersom jag inte hade något att göra så bestämde vi att jag skulle följa med.
Innan Halmstad så gick vi inom apoteket så att jag kunde hämta ut min astmamedicin. Första gången någonsin så hade jag inte pengar på kortat så det räckte. Tina var som tur med så hon fick betala sålänge.

Jag körde hem till mig i förväg och efter kom Tilda och Tina. Jag hann flytta över lite pengar från mitt andra konto så att jag kunde betala tillbaka till Tina.

Vi åkte in till stan där Tina skulle på ett litet möte och undertiden hon var på möte så satt jag och Tilda i bilen och väntade. Det ösregnade kan vi säga så vi ville inte gå ut. Vi satt och läste min teckenspråks bok. :D
När Tina var klar så körde vi till Eurostop och kollade runder lite.
Tilda var den ändå som hittade något spännande att köpa.

Fast jag hittase en apa utanför Teckninkmagasinet som skrämde livet ur mig. Den hade en banan som satt fast med en magnet i apans tass. När jag undersökte hur apan fungerade så råkade jag ta bort bananen. Apan fick då fnatt och började skaka. Jag blev livrädd och slängde ner apan i korgen igen. Gubben som stod bredvid oss började småflina och gick sen där ifrån. haha Den apan var kul :D

När jag kom hem sen vid ca 16.30 så gick jag och la mig och sov till 20. Var nog lite trött. haha
Missade träningen gjorde jag. :(

Men fint besök fick vi från Norge igår. Det var Kristoffer och Line. :D
Finally fick man träffa denna Line. ;D Satt uppe ett tag och snackade så det var ju tur att man inte började så tidigt idag. ;)

Imorgon så blir det jobb 9-16.30. Två stycken boendestöd. På torsdag är det jobb i Mellbystand för sista gången och sen e man ledig hela helgen :D :D :D

På fredag blire vin och mat med jobbet och på lördag tjejkväll. :D

Nu ska jag sova.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0