benhinneinflamation .

Hann iväg till träningen i tid idag. Det gick lika bra idag som i måndags och kul var med med. Dock så fick jag fruktansvärt ont i min högra benhinna så jag knappt kan gå. :(
Hoppas på att det har gått över tills imorgon och om inte så är det nog en benhinneinflamation på G. Inte kul alls. Då får man inte träna alls. Inte ansträna benet mer än nödvändigt. Å ont kommer jag att ha ett tag.

Matchen på lördag är flyttad till kl.15 ist för 18 så jag kommer att kunna vara med på nästan hela. Sen att jag har ont i benet idag kommer inte stoppa mig på lördag, om det inte e så att jag har jävulskt ont på lördag för då får jag nog hoppa. TRÅKIGT NOG.

Hörde min morbror på radion idag. Han är med i riksdagsvalet för Vänsterpartiet i år. Tog ett tag innan jag fattade att det var han fast att jag hörde när han sa sitt namn och allt. hehe. Inte van vid att höra någon man känner på radion.

Har sökt mitt första jobb i Södertälje nu. Dock så tog dessa inte emot ansökan genom e-post så fick inte skicka mitt fina cv utan fick gå in på en spec sida på nätet och göra ett nytt.
Sökte det jobbet på ungdomshemmet. Nu är det bara att vänta och se vad som händer. :D

Nu ska jag ta min benhinna och gå in i duschen så att jag sen kan gå och sova.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0