fixat naglarna .

GRATTIS TILL JENNIE i efterskott

Har lugnat ner mig nu efter helgens Kärring. haha

Igår hände det inte så mkt. Jag jobbade lite sen så var de träning.

Idag så har jag jobbat 7-9, lämnat in tupperareväska och fixat naglarna. :D
Har även väntat hela dagen på att klockan ska bli 4 så att Johnnie ska sluta så att man kan prata med honom.
Pratade bara med honom en snabbis igår när han hade lunch sen har inte hans mobil fungerat.
Han har fått ett nytt sim-kort till mobilen och det e först idag vi 1 tiden som mobilen accepterade det nya kortet.

Johnnies syrra fyllde 30år igår och Johnnie hade fixat en så kul present till henne. E så nyfiken över hur hon såg ut när hon öppnade. :)

Nedräkningen har redan börjat till när jag ska sluta på jobbet och flytta ihop med Älsk. Börjar bli lite småjobbig, kommer sakna dem så mkt. Men jag längtar till att jag ska få bo ihop med Älsklingen.

Vid 5 ska jag hämta upp Elin och så ska vi avsluta ledsagningen med en pizza. :) Mumma
Efter det så ska jag träffa Johan och Mange. :)

 

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0