hade de på känn .

Igår så hade jag två boendestöd på jobbet. Varav den ena jag var hos har varit hemma från jobbet i 3 veckor pga förskylning och hosta. Pratade med några av mina arbetskamrater innan jag skulle gå iväg och frågade om jag verkligen skulle vara hos denna personen under hela tiden eftersom hon varit hemma så länge. Fick som svar att det var nog ingen fara. De trodde inte att de smittade längre. Sen så hade hon som var där förra veckan inte blivit smittad.

Ja men då e det nog ingen fara tänker jag men tar med mig lite handsprit för säkerhetens skull.
Använder handspriter titt som tätt men inte hela tiden. Måste ju tänka på händerna med.

Å vad e jag inte idag när jag vaknade om inte FÖRSKYLD.

GAAAAHHHHHH

Så nu ska jag kränga lite vitaminer så att de inte blir värre.

En smarrig bild för att bli lite gladare :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0