haha det var lite kul .

hahahahahaha
Mitt lilla misstag i föregående inlägg.


Körde hem till Yasse en runda efter matchen för hade lite tid över innan jag skulle jobba. På vägen dit så kör jag förbi Christel (Emilias mamma). Hon tuttade och hade sig i rondellen och i rödljuset. haha ;)


Nä men ärligt talat så ska det ju vara tutade. Men kul var det när jag märkte att jag skrivit fel efter att Christel själv kommenterade mitt lilla misstag.. haha
Hahaha tänk den som tuttar sig fram i trafiken. hahahaha
hahaha kan inte sluta tänka på det nu. hahahaha nä Christel är ingen sådan människa. som tuttat i trafiken menar jag. ;)

Förlåt mig Christel men du fick dig nog ett litet skratt när du läste det. ;)

Körde och röstade idag innan jobbet iaf så det blev gjort. Sen så får vi se hur mkt min röst hjälpte i det stora hela.
Har varit en mkt lugn dag på jobbet idag. Vi har (lekt, som jag kallar det) byggt med lego, spelat kort, tittat på film, varit och röstat, bakat, fikat, lagat mat och tittat på Bingolotto.

Sökte två jobb igår förövrigt. Det var till två boende som är av samma typ av det som jag jobbar på nu.

Nä nu e jag trött så nu ska jag sova.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Christel

Haha, ja nog fick jag ett gott skratt när jag föreställde mig bilden!

2010-09-20 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0