katt .

Har pratat med min mamma ikväll. hon har fortfarande inte fått såld underbara bamse så han behöver hon, tyvärr, bli av med.



Sen så kom det tre nya kattungar förra söndagen som hon osså behöver bli av med. Dock e de ju bara 1v gamla och inte redo att ges iväg än på ett litet tag.
Men bara så att ni vet. ;)

Har ganska så ont i min fot just nu så får se hur den känna imorgon. Har jag ont när jag går så kan jag nog inte jobba imorgon. Ska nämligen ha boendestöd på 3e våningen så då blir det en hel del upp och ner i trappan. Kan vara jobbigt med en skadad fot. Men vi får se imorgon hur det känns.

Nu ska jag dricka lite te för att lugna nerverna lite sen ska jag sova. Hoppas jag.
Saknar Johnnie enormt mkt nu.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0