lunch med Sandra .

Jag hade rätt i att jag kunde sluta 10.30 idag. :D Efter jobbet så körde jag inom Knut Jöns för jag såg att Sandra jobbade. Där satt jag tills hon slutade vid 13. I mellan hennes kunder så snackade vi en massa skit. Eller jag skit och skit nyttigt skit. haha

När Sandra slutat så gick vi till Kina och åt lunch ihop sen gick vi upp på torget och köpte oss en varsin munk. Nä för vi var ju inte redan mätta utav kinamaten.. haha ;D Men som vi alltid har sagt. "Man har en mage för mat och en för godis. Det går alltid ner lite efterrätt." ;D

Hemma en snabbis nu bara för att fixa lite så snart ska jag tillbaka till jobbet igen för att jobba till 21.30.
Efter jobbet så ska jag nog köra inom Matilda en runda och hitta på något. Man är ju ledig imorgon. Iaf jag. Vet inte om Tilda är det med hon jobbar nog inte på morgonen iaf. hehe

Ja så hejhopp



En vattensäng drar lika mycket energi på ett år som spisen och tvättmaskinen tillsammans.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0