nä nu får det FAN va nog .

Det e tur att det bara är 3 månader kvar på detta året.
Det får inte plats mer skit detta året, hoppas jag. Nu får det vara nog.

Jag vet inte allt som har hänt men så mycket tårar som spillts detta åter har jag aldrig förr sätt. Hur mycket orkar vi med??
Det har hänt alla något: Mor -och Farföräldrar, Mammor, Pappor, kompisar, flickvänner/pojkvänner, syskon, släktingar.
Pappa kom hem nu från jobbet och sa att hans kusin dött idag. :(
Tydligen så e pappas morbror (pappan till kusinen) mkt sjuk så får se hur han klarar detta. :S

Hann göra naglarna innan pappa kom hem iaf.
Kul att jag ser så himla konsentrerad ut. hehe


Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar dig så otroligt mycket gumman!

2010-09-28 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0