our family is a work of heart .

MAMMA FYLLER ÅR IDAG :D GRATTIS

Igår efter att jag gjort mina naglar så körde jag hem till Sandra och Sebbe och hade myskväll. Vi tittade på Idol och på en film. :D
Sandras mage börjar bli rund. Bara 4 månader kvar till bebis <3

Idag så hade jag ingen lust alls att gå upp och jobba kl.7. Hade svårt att somna igår, låg bara och tänkte på en massa saker. :/

Men jobbet gick snabbt idag. Jobbade mellan 7-12.
Körde sen till KnutJöns och snackade lite med Sandra innan jag körde hem och packade lite.

Har träffat Fia idag. :D Var hos henne lite efter 1 och stannade tills 14.30 då hon skulle iväg till jobbet.
Stack då upp till Yasse (de bor grannar) och så körde vi upp till GeKås. :D
Hittade två helt underbara tröjor, ett par mjukisbyxor, sockar och lite små plock. :D

Körde sen hem till mamma och hade maten färdig när hon kom hem. Spaghetti och köttfärsås. Mumms
Mamma har fått sitt fina paket osså. Ett nyckelskåp.

Ska mysa med syrran i soffan nu. ;P

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0