pink or not .

Blev en lugn kväll med tilda och Tina igår.
Innan jag körde hem till Tina så fastnade jag på msn där jag pratade med Johan. H ett bra tag. Vi bestämde att vi ska träffas på tisdag efter att han har jobbat. Eftersom han kommer att vara hos Mange så kommer han osså att vara med. :)

När jag och Tina kom hem till Tilda så beställde vi mat från Skottorps pizzeria. Alla valde kycklingtallrik utan lök. hehe.
Vi fick så mkt mat att vi inte orkade äta upp någon av oss. Hade vi lagt all mat som blev över på en tallrik så hade det lätt varit på tallrikar.
Sen så kom vi inte så långt utan vi var hos Tilda hela kvällen och försökte komma på något att göra men vi viste inte redigt vart vi skulle ta vägen så vi hamnade till sist i Tildas soffa.

När jag kom hem från tilda så hade Yasse och Wiky ockuperat min säng och tv med en film. La mig i ett hörn och tittade med dem. Var grymt trött.
Filmen var URKASS. Blää. Fanns ju ingen mening med filmen alls. Nä kass kass kass. Kommer inte ens ihåg vad den heter.

Idag så sov vi ganska så länge. Åt frukost och sen körde jag, Wiky och Susanne och kollade på skor på skodon. Hittade dock inget där så vi körde vidare till Maxi. Där hittade Wiky ett par svarta. Jag provade ett par lika dana som var skrikrosa. De va ganska fräcka men vågade inte köpa dem. hehe Men nu vet jag var de finns om jag ångrar mig. ;)



Nu ska jag göra mig iordning för utekvällen med Jill co. :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Christel

Dom måste du ju köpa, urläckra!!

2010-09-12 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0