politik, aaahh .

Får snart spader. Jag e ganska så trög när det gäller politik. Jag fattar ingenting. Blir så arg när de får en fråga och så läser det upp en hel bok och svarar ändå inte på frågan. Aaaaarrrrh
Eller svarar de på frågan när de inte säger vad som räknas som ett vanligt boende när det var frågan, utan bara drar upp samma sak som de sa innan om ämnet, asså inte vad som räknas som valigt boende. Är det så svårt att säga att detta ses som ett vanligt boende och detta ses som ett överklassboende. Bor jag i ett vanligt? Vet jag inte de så kan jag ju själv inte hålla med eller inte hålla med.

Virri i pannan är jag.

Nä jag sitter här i klistret och har ingen aning om vad jag ska rösta på. Blir så förvirrad att jag snart inte vet vad jag själv tycker och tänker.
Å varför hatar alla SD. Inget av partierna kommer att stötta SD om de kommer med i regeringen. Är det så Sverige ska vara. Inte för att jag e en SDare men ändå. Släng inte skräp på någon utan att lära känna den först.

Är man Rödgrön eller är man en blå??????

Blir bara så sur på denna Mona Sahlin. Det var ju hemskt vad Fredrik Reinfelt ljög idag. ;)
Tydligen var nästan inget av de han sa ikväll på tv4 sant enligt henne. Har hon rätt???

Jag håller med lite här och lite där. Någon sak e bra på rött en annan bra på blått. :/
Sen litar jag ju klart mest på mina nära och kära. Även här är någon blå och en annan rödgrön.

ÅÅÅ pallar inte. Nu går jag och lägger mig.

God Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0