PINSAMT är rätta ordet .

Igår var en konstig dag.
När jag vaknade av väckarklockan så var jag inte de minsta pigg. Fick dra mig själv upp ur sängen. Åt lite frukost och körde sen till jobbet. Hade fortfarande inte vaknat när jag kom till jobbet. Gjorde min morgon runda. Var inte piggare efter den. Hade ett boendestöd i 4h. Fick i min lite lunch och iväg på nästa boendestöd. Nä inte piggare nu heller. Hade kunnat lägga mig var som helst och bara somna direkt.

Slutade 16.30 men kom inte ifrån Laholm förens 17.20. Skulle vänta på att André skulle bli klar på systemet så att han kunde åka med mig hem. Tog ju sin lilla tid. Han kom till mitt jobb, där jag stod och väntade på honom, vid 17.15. 
Hade som tur va haft lite att göra nere på jobbet innan jag gick ut till bilden och började vänta. När jag satt där så kom tina gåendes förbi. :D Hon höll mig sällskap fram tills André kom. 
När jag väl kom hem och satte mig isoffan så höll jag på att somna. :/
Men tog tag i mig och åt en macka och bytade sen om till träningskläder för att åka och träna. Fortfarande lite trött som jag var när jag vaknade 06.15. :S

Pappa satt och sa till mig flera gånger att jag skulle strunta i träningen och sitta hemma med honom ist för att åka iväg och träna och komma hem med en skada. Men nej jag skulle iväg och träna, har ju inte skadat mig på ett tag nu så. Ja förutom benhinneinflamationen som för övrigt är bra nu. :)

Åkte till träninge hann vara med på uppvärmningen och 4min på första övningen. sen så PANG. Sträckte mig i vänstra lårmuskeln. AJAJAJ. Har inte sträckt mig på år så viste inte vad jag skulle göra. Jag gick iaf av och masserade lite med tigerbalsam. Jag var med sen och spelade. Gjorde lite ont men det gick.

Idag så gör det inte så lika ont, som tur var. Får ta det lungt med benet nu fram tills på söndag då det är match. :D

Är ledig idag och hela helgen vilket är skönt.
Idag och ikväll ska jag vara med mina M, Matilda och Martina. Vi vet inte redit vad vi ska hitta på. Får se vad vi blir av. hehe men vi kommer nog ha kul. :D
Imorgon ska jag träffa Jill, James, Ree, Jimmy och några till utav Jills arbetskamrater som man inte sätt sen innan sommaren.
Å på söndag så e det match.

Allså jag förstår mig inte på folk. "kungar av tylösand" hmmmm.. Finns bara ett ord som beskriver denna serie och det är PINSAMT. Det är ju så att man skäms när man ser den. Nä vet inte om jag ska fortsätta att se den eller inte. Men inget att rekomendera iaf.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0