stearinhatt, nej tack .

Hann tyvärr inte inom Emilia igår. :( Hon skulle ta tåget hem till Lidköping så när hon ringde var vi på maxi så tyvärr. Hon får ha sin present en annan dag.

Det blev potatisgratäng till kvällsmat med killarna. :D
Den blev mkt god. Efter maten så ble de popcorn och "the ghost writer". Den var lite konstig den filmen. Men vi var ju ett trevligt sällskap. :D

När filmen var slut så upptäkte jag att jag hade ett helt ljus i håret.
Ovanför Yasses soffa så har hon en lång ljusstake för stora ljus, vilket vi hade tänt lite innan filmen. Tyvärr så var inte de plattorna under ljusen så stora så när ljuset smällte så droppade det ner på mig och rakt i mitt hår. Inte så mysigt. Egzon fick hjälpa mig bort med stearinet för jag såg ju inte redigt vad jag gjorde. Så den hjälpen tackar jag mkt för. Tror vi lyckade få bort det mesta. Jag rädda iaf soffan från att få stearin på sig. ;D Det finns alltid något posetivt med de negativa. :D

Idag när jag vaknade så hade jag inte så jätteont i mitt ben. :D Ska linda det idag ändå för att ligga på den säkra sidan så att det går bort.
Dock så e det ju träning ikväll så får ju se hur benet mår efter den.

Å jag vet att jag inte ska träna igentligen men jag kan inte låta bli. :/ Men jag lovar att jag ska ta det försiktigt på träningen. Lovar. Annars så vet jag en som kommer bli arg. But he only do it because he loves me. <3

Simme, Jag och Yasse löjlade oss lite efter maten här hemma igår.

  

Nu ska jag göra göra nåe annat. Hej hej

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0